Du gav mig möjligheten till fortsatt liv!

Sommaren 2006 utgjorde en benmärgstransplantation vändpunkten för mig, och jag fick då benmärg från en obesläktad donator. Jag fick förutsättningen för ett fortsatt liv! En för mig okänd kvinna någonstans i Europa lät sig sövas för att man förmodligen upprepade gången skulle kunna borra sig in i hennes höftben och tappa henne på ungefär en liter benmärg - benmärg som sedan direkttransporterades till mig. En för mig helt okänd kvinna var villig att göra en sådan helt livsavgörande insats för mig! 

 

Jag hoppas att Du kan förstå och ta in vidden av Din insats! Jag kommer nog aldrig att helt kunna förmedla den tacksamhet jag känner inför Dig! Du hjälpte mig till ett fortsatt liv!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag har oå haft SAA och genomgått en benmärgstransplantation. Mejla gärna mig om du har lust! Alltid kul att prata med männikor som genomgått samma sak, ffa eftersom SAA är en sådan ovanlig sjukdom.

2008-04-25 @ 02:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0