Jag har nog överlevt!

SAA är en svår och mycket ovanlig blodsjukdom. Obehandlade patienter dör undantagslöst! Jag insjuknade för snart tre år sedan, och skall här försöka samla tankar, funderingar och upplevelser från min långa sjukdomstid. Jag hoppas att det kan vara till hjälp och kanske tröst för andra som idag kämpar mot SAA eller andra svåra sjukdomstillstånd.

Själv tvingades jag igenom en benmärgstransplantation med en obesläktad donator, och har idag återvänt till livet igen! Men kampen var lång och svår, och fylld av tunga stunder. Men jag har nog överlevt! Trots svåra komplikationer. Och den glädjen! Den underbara euforin! Vi har fantastiskt kunniga läkare i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Roberts mamma

Min son Robert, insjuknade april 2007,

benmärgstransplantation i juli av okänd

donator i Tyskland

2008-06-14 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0