Socialstyrelsens rättsliga råd biföll vår ansökan:)

För en månad sedan lämnade vi in en dispensansökan till Socialstyrelsens rättsliga råd för förlängd nedfrysningstid för våra embryon. Idag kom en avi via posten om ett rek. som vi hade att hämta ut. Skrivet på tjockt papper meddelas att vi beviljas dispens av tidsfristen enligt 5 kap 6 § lagen (2006:351) om genetisk integritet av synnerliga skäl för kortare förlängning tom maj 2012.

Behöver jag skriva att vi idag är så oerhört, oerhört glada:)
Tänk, jag önskar så av hela mitt hjärta, att vi lyckas nu i våra försök. Jag önskar, önskar, önskar...

Kommentarer
Postat av: mysan

Tjenare är allt bra? :)

2011-03-24 @ 13:46:23
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0