12 juli 2014 - 8 år efter min benmärgstransplantation

Sommaren 2014 åkte vi till Tyskland. 8 år efter att jag tog emot benmärg från tyska Anne hade vi bestämt att vi skulle träffas. Jag tog med min lilla familj också körde vi de ca 80 milen som skiljer oss åt.
 
Någon mil innan vi var framme fick jag kalla fötter. Hur säger man hej till någon som räddat mitt liv?
Jag ville vända men ändå absolut inte!
 
Jag är så oerhört glad att vi åkte dit! Vi hade några helt oförglömliga dagar tillsammans och på kvällen den 12 juli åtta år efter det att jag tog emot hennes benmärg hade vi en mysig grillfest i deras trädgård med hennes släkt. Anne står mig idag oerhört nära. Vi fann verkligen varandra, och det var ett så speciellt men självklart möte. Och jag fick en möjlighet att säga tack!
 
Tack, du underbara Anne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0